Deze site heeft beperkte ondersteuning voor uw browser. We raden aan om over te schakelen naar Edge, Chrome, Safari of Firefox.
Gefeliciteerd! Jouw bestelling wordt gratis verzonden Besteed €85 voor gratis verzending binnen Nederland.

Hey!

GET IN TOUCH!

Bedankt voor je interesse in mijn sieraden! Als je vragen hebt over één van de producten, of als je hulp nodig hebt bij het plaatsen van een bestelling, aarzel dan niet om contact op te nemen. Ik help je graag verder.

Wil je een afspraak maken in mijn atelier in Voorburg? Stuur dan even een mailtje en ik neem zo snel mogelijk contact met je op!  

♡ Marije 

e-mail: marije@zilverenzoet.nl

rekeningnummer: NL75 INGB 0006586522 (BIC INGBNL2A)
KVK nr: 62611895
BTW nr: NL002194434B46

VEEL GESTELDE VRAGEN

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen is dit normaal?

Alle producten worden op bestelling en met de hand gemaakt. Dit betekend dat we niet met voorraden werken. Om de bestelling te kunnen maken en te versturen hanteren wij een standaard levertijd van ongeveer 10 werkdagen vanaf het moment dat de betaling is voldaan. De levertijd is variabel per product en bestelling. Heb je de bestelling voor een bepaalde tijd nodig? Neem dan even contact op met marije@zilverenzoet.nl voor de mogelijke versnelde levertijd. Je ontvangt altijd een mailtje als het pakket onderweg is met het bijbehorende PostNL trackingnummer.

Wat als mijn bestelde sieraad niet past, kan ik deze dan nog omruilen?

Het blijft altijd lastig om de juiste te maat te bepalen. We hebben hier een aantal tips staan die helpen bij het opmeten van de maat. Natuurlijk is het fijn als het gelijk in een keer past, maar mocht het toch niet helemaal goed zijn kunnen we altijd achteraf nog het sieraad vermaken naar de juiste maat. Mail dan even naar marije@zilverenzoet.nl

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Het kan natuurlijk zijn dat het ontvangen sieraad niet naar wens is of anders dan verwacht. Stuur dan even een mail naar marije@zilverenzoet.nl, wellicht kunnen we het product alsnog naar wens aanpassen. Als het gaat om een "standaard" product in de webshop is het uiteraard geen probleem om je bestelling retour te sturen. Voor een op maat gemaakt sieraad of een sieraad met eigen gekozen tekst of letters is het niet mogelijk om deze te retourneren. Om een retour aan te melden kun je een mail sturen naar info@zilverenzoet.nl en ontvang je het retourformulier welke volledig ingevuld en toegevoegd dient te worden bij de retourzending. 

Wat zijn de verzendkosten?

Wij versturen alle bestellingen via PostNL. Hierbij bieden we verschillende opties aan. Je kan kiezen voor een brievenbuspakketje (€4,25) of een aangetekend pakketje (€7,-) of verzending naar een PostNL locatie bij jouw in de buurt (€6,50). Bestellingen boven de €85,- sturen wij gratis aangetekend naar je toe. Kijk voor meer informatie op de pagina levering en betaling

Is er ook een winkel waar ik de sieraden kan bekijken en passen?

We hebben helaas geen eigen winkel, maar we hebben wel een aantal verkooppunten waar een kleine selectie van de sieraden te koop zijn. Alle webshop bestellingen worden gemaakt vanuit het atelier in Voorburg. Het is altijd mogelijk om een afspraak te maken om langs te komen in het atelier. Mail dan even naar marije@zilverenzoet.nl voor een afspraak. 

Mijn sieraad is kapot, kan deze gerepareerd worden?

We streven naar een levenslange garantie. Mocht het sieraad kapot zijn gegaan kunnen we deze altijd nog repareren. Stuur dan even een mailtje naar marije@zilverenzoet.nl.
Heb je een ander sieraad (niet gekocht bij Zilver & Zoet) dat gerepareerd moet worden? Kijk dan even op de pagina "sieraden reparaties" voor meer informatie.